Ja jäklars!

Varit hos sköterskan och hon är så himla nöjd med allt arbete jag lagt ner på pumpbehandlingen. Hon sa att de ska ha en till pumpträff men att jag kanske inte skulle få ut så mycket av den för jag använder alla pumpens finesser redan. Hon tyckte snarare att jag skulle komma dit som ett riktigt solskensexempel och tala om hur jag lyckats vända min sjukdom på det här viset! Sånt värmer, sånt gör mig glad och det ger mig massor av pepp att fortsätta med finliret!!!

Hba1c låg kvar som förra gången, har för mig att det var 56...Hade gärna sett att det sjunkit en aning till men å andra sidan har jag varit i omställning av doser ända sedan mitten av Augusti då jag började jobba igen så det tyckte sköterskan att jag skulle vara nöjd med=)

Ja, jag vet inte...När jag läser igenom vad jag skrivit känns det skrytit...Hoppas ingen tar det så men bloggen är min diabetesventil, både när det går bra och dåligt=)

En riktigt bra start på fredagen! Ikväll bär det av på resturang för att fira Hunken, roligt!

Ha en kanonhelg!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Gud va roligt att de går bra för dig. Fortsätt så vännen:) hälsa Kim o barnen kram

2011-10-01 @ 07:54:53
Postat av: Maria

Inte skrytit alls! Tänk inte ens så!

Jag blir glad av att läsa hur bra det kan/ska funka för diabetiker =)

Du är duktig! Kram!

2011-10-01 @ 13:38:26
Postat av: Anna S

Hej Hanna, bra jobbat! Det är alltid roligt att få lite beröm och credit från sjukvården. Att de ser vad man gjort.



Ha en fin fortsatt helg.

2011-10-01 @ 18:04:10
Postat av: Insulinbella

Fan vad gött tjejen!

Kram

Postat av: Hanna

Åh, tack alla ni söta för fina kommentarer!!! Det värmer verkligen och peppar riktigt mycket!!!



Kramar till er alla!

2011-10-02 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback