Goingar!

Roligt att några presenterat sig i inlägget under=) Fortsätt gärna att stilla min nyfikenhet!

Enormt kul att det är så blandat med både diabetiker och anhöriga. Kanske ska ta och skriva ett inlägg någon dag om hur mina och mina föräldrars farhågor lät i min ungdom och om hur det faktiskt blev när jag klev in i vuxenlivet och tonårstiden. Men det är ett tankeprojekt bortom min förmåga just ikväll så det spar jag på...

Förresten...är det någon som vill ligga på länklistan i vänsterspalten är det bara att hojta till så fixar jag det.

Tänkte avsluta detta korta inlägg med en liten återberättelse från gårdagkvällen.

Hunken och jag hade gått och lagt oss för att sova. Mitt lakan hade knorvat till sig under mig och jag hade stora problem att få ordning på det. Tillslut undrar Hunken varför jag inte är still.
Jag svarar: Jag ligger så dåligt!
Hunken säger då: Ska jag bre en macka?

Ha ha ha! Snacka om att vi är Diabetesskadade ibland. Jag menade ju att jag låg obekvämt i sängen men Hunken förutsatte att det var mitt bs som låg dåligt=D

Ha en bra kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Absolut, det ska jag göra.. En lista kommer i morgon på bloggen

Postat av: Anna S

:-) Kul misstolkning av Hunken.

En macka hjälper föga när lakanet har knöcklat ihop sej. (Så vitt jag vet ;-)



Ha det fint i helgen.

2011-10-07 @ 19:21:20
Postat av: emma

HAHA

2011-10-07 @ 19:21:25
URL: http://diabetesemmis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback