På banan igen...

Blodsockret är åter nere på normala nivåer. Dock är jag fortfarande sjuk så basalen är fortfarande höjd. Har legat under 8 mmol hela dagen iaf, inbillar mig att jag blir frisk fortare om jag lyckas hålla nere värdena lite.

Herregud! Jag sov till klockan 15.00 idag! Som en tonåring=) Så länge har jag inte legat i sängen på många år. Sovmorgon för mig är att få sova till 08, ha ha ha!

På tal om något helt annat så pågår det ett samarbete mellan Barndiabetesfonden, läkemedelsföretaget Eli Lilly och Stockholms Auktionsverk.
En nätauktion där intäckterna går till Barndiabetesfonden! Länk
här!

Ha en skön kväll, själv ska jag ta en dusch och se lite på TV innan jag åter ska försöka sova.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Insulinbella

Det var inte dåligt gjort att sova till 15!! Du behövde antagligen verkligen få sova ut!! Och visst är det skönt att ha pump vid såna tillfällen så man slipper upp och ta långtidsverkande eller ha "mer" kontroll då man hade pennor, så upplevde jag det!

Kram

Postat av: Hanna

Ja, vid sjukdom är det verkligen en stor fördel att ha pump=)

2011-11-12 @ 10:18:55
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback