Kvalmigt...

är det minst sagt i luften. Det ger mig falska känningar. Jag känner mig helt orkeslös och tom i huvudet, då tror jag att jag är låg men det är inte alltid så...

Jag drog ner på takten idag. Åkte in på pumpträff och blev boostad. Gjort lite nya inställningar i pumpen och gått in ännu mer för kolhydratsräkningen. Det gav resultat nu på kvällen, då blir man glad!

Efter träffen kände jag bara att jag inte orkade med att vara kvar i stan på kursen, matt och yr i bollen. Trodde det var mitt bs som spökade men hade ok värden så vad det egentligen var vet jag inte...Jag bestämde mig rätt och slätt för att åka hem och ha en lugn kväll...Sagt och gjort.

Jag kom hem en aning lugnare och Mini har haft en bra kväll så beslutet kändes rätt=)

Hur har ni det i värmen?

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback