Blodsocker....

i alla format har jag haft under helgen...

Fredagens utekväll gick kanonbra! Sockret låg perfekt (lite högre avsiktligt) runt 9,0 mmol hela kvällen. Vi åt pizza och drack öl till så jag gav verkligen pumpinställningarna en utmaning=)
Jag hade jättekul men fick tyvärr ont i axeln under kvällen, när alla andra var uppe och hoppade runt till musiken fick jag vackert sitta kvar vid bordet och lyssna. Vågade inte riskera att bli puttad på min redan onda axel på det trånga dansgolvet. Vid 01 hämtade Hunken mig...

Lördagen var inte så bra rent blodsockermässigt. Var inte ett dugg bakis men hade sovit crappigt för jag hade ont, ont ont...Bara att härda ut hela dagen.

Söndag: Fortfarande ont, avslutning på spårkursen, jag åkte dit men la inget spår. Känningar och höga bs om vartannat...

Imorse vaknade jag med ett bs på 10 mmol och lite mindre smärta så dagen har varit ok. Nu ska jag bara stabilisera värdena så jag blir änniska igen=)

Hoppas eran helg varit bra!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback