Full rulle här...

Vaknade i fredags och hade ökat på förkylningen rejält, blodsockret med=/ Hade en middag planerad med några gamla tjejkompisar på kvällen och trotsade sjukdomskänslan och gick. Det var trevligt=) Lördagen fyllde svärmor år och ville bjuda ut oss på restaurang, bara att haka på och vi hade en trevlig kväll men idag kan jag inte förneka att jag är sänkt...Blä!

Typiskt också att det är fullt ös hela veckan med läkarbesök, sjukgymnastbesök, laserbehandlning och annat...Bara att hacka i sig och köra på!

Vill bara säga att jag fått nya kommnetarer som jag inte sett när jag loggat in på bloggen, annars brukar det synas på en gång och jag försöker svara på dem. Nu har jag läst dem=)

Annars är just nu en tid då det är mycket funderingar och tänk kring framtiden. Det är lite jobbigt... Fnurra på tråden som ger en hel del tankar=( Jag hoppas att det löser sig men tyvärr ligger bollen hos mig och jag tycker det är jobbigt att ta beslut. Fötroende och ärlighet är viktigast för mig i alla slags relationer och när det blir prövat gång på gång är det svårt att känna samhörighet och tillit...

Dags att göra nytta och tänka på annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback