Dagen efter...

Laserbehandling nr 3...Huvudvärk utan gränser men det går över. Det blir en vända till, känns så där eftersom jag verkligen trodde att det skulle vara över efter igår=/

Annars vaknade jag i ett kallt hus med en massa minusgrader, varför inte liksom? Gjorde brasor i både kaminen och vedspisen så nu går det att vara här inne.

Bilen är inne på felsökning av co-halten och det känns som att det kommer att bli en dyr historia, egentligen är det inte värt att lägga så här mycket pengar på att fixa en gammal skrothög men nu har vi ju börjat att reparera den så då är det väl bara att fortsätta, visste vi innan att det skulle bli så här dyrt hade vi kanske övervägt att byta bil istället men det är lätt att vara efterklok...

Blodsockret ligger rätt ok (förutom dessa jäkla morgonvärden) trots stress, oro och annat som ligger på. Skönt!




Hoppas på att saker ordnar sig med lite tålamod....

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Vad jobbigt för dej med laserbehandlingar! Jag har gjort ett antal och det är verkligen ingen hit.

Jag tror att det mesta löser sej med tålamod. Lättare sagt än gjort dock.. Sänder lite styrka förutom den du har.

2011-02-23 @ 23:05:04
Postat av: Hanna

Tackar! Ja, det är jobbigt med de där behandlingarna. Jag tror att varje gång är den sista och blir lika besviken varje gång jag får en ny tid=/ Men nu sa läkaren att detta förhoppningsvis är den sista gången. Det gör ju liksom inte ont, det är mer obehagligt sen får jag sån fruktansvärd huvudvärk 1-2 dagar efter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback