Ett halvyes...

Förmodligen var dagen laser den sista behandlingen (Yes!) men mina förändringar är fortfarande aktiva så om en månad ska jag på återbesök. Läkaren bokar in för behandling utifall hon måste ta lite till, har det fortsatt att röra på sig mycket blir det en operation=/ Jag frågade inte ens vad det innebär, orkar inte höra...

Jag är fortfarande halvblind och skriver lite på känn just nu=) Naturligtvis är det strålande solsken ute, det svider så i ögonen av det så jag sitter inne och ugglar, än så länge tycker jag inte att solglasögonen hjälper.

Hade 21,8 i bs efter behandlingen, 9,9 innan, så det är väl ett mått på obehagligheten antar jag.

När huvudvärken lagt sig lite och ögonen blivit bättre ska jag träna lite med Nisca, vi har flyt nu, hon och jag...

Sen åker jag in till storstan och lägger en bukett i minneslunden till mamsen. Det är säkert jättefint där nu när våren kommit på riktigt!

Hörs ikväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Vad skönt att detta kanske var den sista behandlingen! Nej, laser är inget trevligt.Bra att det går att göra , ja, men väldigt obehagligt.



Låter mysigt att gå it med Nicsa sen.



Ta hand om dej

2011-04-19 @ 19:15:19
Postat av: emmet

sv: okej, jag dricker också festis ibland men det blir oftast mjölk om jag är hemma :)



beklagar sorgen med din mamma, jag vet att det är otroligt tufft.. förlorade min pappa i cancer när jag var 9 år, blir 22 i år.. och dessa årsdagar är verkligen supertuffa fortfarande! :/ skickar en kram!

Postat av: Fia

Hoppas verkligen att det är din sista laserbehandling!!

Beklagar sorgen med din mamma..Förlorade min älskade svärfar nu för ett halvår sen,han var som en extra pappa för mig eller hur jag ska uttrycka mig. Saknaden är så otroligt stor och jag kan inte ens tänka mig in hur tufft det måste vara att förlora en förälder!

Kram

2011-04-20 @ 18:41:12
URL: http://insulinbella.wordpress.com/
Postat av: Daniel

Missa inte chansen att bli Veckans Blogg i min blogg om du vill vara med på den så är det bara att gå in på länken här nere och kommentera att du är med! :) Lottar ut en vinnare på söndag!



http://danieldynesius.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-2.html#comment

2011-04-20 @ 18:53:18
URL: http://danieldynesius.se
Postat av: Jenny.

ok. snygg blogg

2011-04-20 @ 19:22:58
URL: http://jennymahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback