Josåatt...

Hunken tackar för de fina kommenatrerna. Han blev nog lite förtjust i att blogga så det kommer kanske fler inlägg då och då ur ett anhörigperspektiv=)

Idag ställde jag mig på vågen. Jag håller fortfarande min sk diet. Har inte fuskat en endaste gång och noga räknat allt jag äter både kolhydraterna och kcal. -4 kg har det blivit så det går sakta men säkert åt rätt håll. Det gör mig glad att det funkar. Kanske hade det blivit ett större - om jag varit lite mer ihärdig med motionen. Nu har axeln bråkat lite, barnen varit sjuka och det har varit en massa möten på agendan som stulit min motionstid...Dags att ta tag i det då...

Ikväll börjar en valpkurs på klubben som jag ska vara med och hålla i. 10 små valpar kommer och det ska bli så roligt och spännande!

Ha en bra dag i regnet!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Insulinbella

Åh vad härligt! Grattis till viktnedgången! Själv kämpar jag också på med att gå ner några kilon.

Kram

Postat av: Anna S

Grattis till viktnedgången efter kämpande för det..!



Jag kämpar med samma sak. Äter inte mycket men när jag får känning kan man ju få i sej en hel del.Sen svängningar med extra insulin som nog gör sitt till.



Motion hjälper verkligen att få vågen att peka nedåt.



Ha det så fint!

2011-09-08 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback