Det är ok...

så känns det nu iaf.

Ibland kan det vara precis lagom att känna att det är ok och inte tipptopp. Jag jobbar mina timmar och är överlycklig att det funkar. Det är så kul att äntligen få träffa arbetskamraterna regelbundet igen. Tyvärr blir hemmat lidande istället då orken tryter men jag har sänkt mina krav och gör det jag orkar bara. Kommer folk hit får de helt enkelt accepterar röran;)



Helgen har i vanlig ordning bestått av hundträning. Spårträff på klubben i lördags som slutade i pannkaka för alla hundar. Tydligen är det inte så gynnsamt att lägga spår på en stubbåker där man odlat lin...Jaja, vi lärde oss något nytt av det med=)

Lördagkvällen bestod av mys med mina killar då Hunken var ute och roade sig på lokal med grabbarna. Därav var han en aning sliten under söndagens hundträning på klubben...Faktiskt så sliten att han inte ens tog med någon hund;)



Ha ha, nä skämt å sido så hade han till uppgift att laga gräsklipparen och klippa gräset. Det regntunga gräset tog honom 4 timmar att klippa. Under tiden körde jag ett spår med Nisca och introducerade en kompis i att lägga nybörjarspår. Det gick bra för oss båda. Efter det gjorde vi en platsliggning och körde lite lydnad med vovvarna...

Faktiskt så har blodsockret samarbetat bra med mig under helgen, det är skönt när det fungerar!

Nu är det redan tisdag och ny jobbvecka som startar idag/ikväll för mig. Tiden går fort!

Ha en bra dag!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback