Taxiverksamhet.

är det idag. Glömde ju för fasen att det är den stora handlardagen i vårt hushåll, lotten föll på mig! Jag hatar att handla, kånka, bära trängas med folk, packa och packa upp. Jag lyckas alltid få känning när jag gör det...

Idag är Hunken i rensartagen, han håller på att köra grejer till återvinningen med släp så därför får jag köra Storis till skytteträningen och handla under tiden.

Hursom, jag räknar med låga bs så jag belönar mig själv med en smaskig kebab efter;) Det är jag värd!

Har ni förresten sett att
Diabetesmannen har en tävling som slutar imorgon? Jag ska fila på ett mail ikväll, alltid i sista minuten!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Marie

Är en gravid diabetiker som inte läst hela din blogg, men det jag läst stämmer så bra in på mig. Har 3 underbara pojkar och en man som stöttar och hjälper till i alla lägen. Lyckligt lottad <3 Har insulinpump dom jag är nöjd med. Ha det bäst!! Mvh Marie

2011-10-27 @ 11:17:18
Postat av: Sofia

Allt bra? :D



/
http://smnmode.blogg.se

Postat av: Hanna

Välkommen hit Marie=)

2011-10-28 @ 10:29:27
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback