Fullt ös, medvetslös!

Det blev en mycket intensiv och intressant helg må jag säga.

Hunken har jobbat 12-timmarsnätter så honom har jag inte sett röken av=)

Själv jobbade jag 9 timmar igår, phu! Åkte och hämtade Mini hos morfar och hälsade på hos en kompis.

Storis var på grabbkväll med övernattning hos en klasskamrat och hade trevligt. Han lyckades ramla ute och göra illa foten. En stukning trodde vi och han blev kvar på festen med foten i högläge. Men vid 03 i natt ville han hem, ont ont ont! Foten var en aning svullen och lite blå men Storis ville inte till akuten, han var trött och ville sova...Det gick inte så bra!

Imorse var smärtan ett faktum. Jag ringde och sa ifrån avslutningen på valpkursen och tog med mig grabbarna till akuten. Bruten fotled och gips blev domen.

Så nu har Storis ett stillsamt höstlov att se fram emot...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Stackars, "liten" storis.. Hoppas han inte behöver ha gipset så länge, och att han slipper ha så ont! Vilken otur..



Ha de gott!

Postat av: Anna S

Aj då, vad jobbigt för Storis med bruten fotled..!

Tänk vad lätt en olycka händer. Hoppas att han blir bra fort och slipper ha ont.

2011-10-31 @ 09:06:02
Postat av: Ninnu

Oj nej! Jobbigt med gips. Nu får ni bara sköta om er lilla Storis, man känner sej ganska hjälplös innan man blir van med gipset och kryckorna.

2011-11-01 @ 07:56:51
URL: http://bloggen.fi/diabetes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback