Hotellfrukost=)

Nä, jag bor inte på hotell men de senaste dagarna har vi försökt att få till en trevlig frukost här hemma då Mini är lite dålig på att äta. Jag har kokat ägg, gröt, rostat mackor och ställt fram en hel del att välja på och sen har vi tänt ljus. Vips, så äter ungen som en häst!! En bonus är att jag faktiskt också får i mig frukost och därmed ligger blodsockret ganska bra på mig nu, bara fördelar alltså!

Jag trodde väl aldrig att jag skulle säga det men jag längtar efter snö nu! Lite ljus i tillvaron samt att jag är sugen på att prova skidåkning med Nisca. Hon är ju definitivt färdigvuxen nu vid 4 års ålder och skulle lätt klara av att dra med sele. Problemet är att det är 100 år sedan jag åkte längdskidor så det kan bli en rolig första tur. Hoppas bara att läkarna säger att det är ok att åka. Annars provar jag nog ändå...

På eftermiddagen idag ska vi iväg för att fira pappas sambo som uppnår den högaktningsvärda åldern av 50. Det kan nog bli trevligt och gott!

Annars blir det nog en lugn helg, imorgon är det hundträning som varje söndag sen startar ny vecka...igen!

Det är snart jul, får ett styng av ångest när jag tänker på det, jag är expert på att stressa upp mig ver den högtiden...måste andas!

Ha det!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback