Ett steg fram och två tillbaka...

Så är väl livet ibland antar jag men jag är tjurig som en ko ändå. Var till doktorn idag på återbesök efter att jag trappat upp tiden på mitt jobb. Alla gånger jag ökat tiden har jag fått mer ont, fått tagit mer värktabletter och haft svårare att klara av det jag förväntas göra. Så har det varit någon vecka sen har det planat ut. Jag har fixat det lätt och varit redo att ta nästa steg.

Nu blev det inte så. Fasen också. Jag har känt senaste tiden att jag har svårt att klara av mina arbetsuppgifter och att jag har börjat få ont på nätterna igen. Det har inte planat ut...Alltså är jag inte redo för nästa steg den 1/12 som planerat.

In i det sista trodde jag att det skulle gå men under besöket rannsakade jag mig själv och slutsatsen blev att jag ska fortsätta på den nivå jag är nu fram till Januari. Illa!

Annars är det jämna plågor här=) Busiga barn, galna hundar och så vi vuxna då...

Blodsockret har legat helt ok i flera dagar nu så det är bara att luta sig tillbaka och njuta av det.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Får man fråga vad anledningen är att du trappat ner i arbete? har det med din diabetes att göra?

Postat av: Hanna

Hej Anna. Jag krockade med en älg sommaren 2010 och skadade min axel med bältet. Skadan sitter i mjukdelarna och är svårläkt pga av min diabetes. Tyvärr har en del annat tillstött under tiden så nu har jag även problem med höfterna, det kan ha med att man kan få problem med bindväven vid diabetes. Nu är jag på väg tillbaka i arbete sakta men säkert=)

2011-11-22 @ 08:00:44
URL: http://egobuffa.blogg.se/
Postat av: Anna

fy vad hemsk, men skönt att de inte var än bara axeln då. krya på dig och skönt du e på bättringsväg.

2011-11-22 @ 14:33:12
URL: http://diabetesliv.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback