Till min vän Jessika;)

Jag lägger ett tidsinställt inlägg här tillägnat dig min vän eftersom jag aldrig lyckas med konststycket att publicera nya inlägg till klockan 08 på morgonen då du flitigt bläddrar bland dina favoriter;)

Eftersom jag inte vet hur natten har varit får jag helt enkelt använda fantasin och skriva att jag drömt om raseri och basketbollar, varit upp på toa 2 gånger och flyttat Minis knän från ryggen 54 gånger...

Kan berätta en liten hemlis också då: Du som vet om hur jag brukar se ut på morgonen....Jag körde barnen till skolan iklädd pyamas igår, tur man bor i en liten håla, tror inte att någon höjde på ögonbrynen alls=)

Nu så;)

Hoppas detta publiceras rätt tid nu då...

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Haha ja inte blir ja förvånad ang dig o din pyjamas :) attans o imorse läste ja inte blogga pga ja hade öppningen hihi typiskt :). Basketbollar? Nu vart Jim riktigt skraj hihi kram på dig

2011-05-26 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback