Swish!

Nu går det undan igen=) Bredbandet är tillbaka och jag är nöjd... Har spårat med Nisca imorse, fick naturligtvis lågt bs mitt i spåret. Hunken hade lagt det och jag kan säga som så att jag tror han hade en atlet i tankarna när han la det, det var en riktig utmaning för mig att hänga med när hon satte fart. Hon tog det jättebra iaf och klarade alla vinklar med bravur!

Nu har vi nyss fikat och snart bär det av mot Storis skytteträning. Vi tar en hundpromenad medans vi väntar...

Nu ska jag läsa bloggar när det går så fort att surfa=)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Skönt att du fått tillbaka bredbandet!

Zapp! :) Det är ju så frustrerande när en sida tar evigheter att ladda.



Ha det fint!



2011-05-30 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback