Kärlek!



Hunken och jag på helgens kurs (bilden är tagen av en kurskamrat)...

Jag tycker det är så skönt att vi kan ha kul ihop, att vi har gemensamma intressen och en meningsfull tillvaro. Jag är så tacksam för att det blev vi...

Idag snöar det här, galet! Jag är riktigt seg och Storis är hemma från skolan för han känner sig allmänt hängig. Hoppas vi slipper bli riktigt sjuka, det har vi inte tid med. det går i ett här=)

Mitt bs har börjat krångla lite, det vill gärna lägga sig en aning högt. Jag tror att det kan ha med axeln att göra. Förra veckan var tokintensiv och det fick jag betala med mer smärta tyvärr. Helt ärligt har jag gått över till tänket att jag struntar i om jag får ont. Jag hänger med på det jag vill ändå för jag behöver det! Rent psykiskt blir man lite låg av att gå hemma och inte vara social, jag är normalt väldigt social och känner nu att jag verkligen mår bra psykiskt av att få vara bland människor. det är i dagsläget värt smärtan!

Idag ska jag bara ta det lugnt och hoppas att mitt bs vänder sig rätt. från imorgon är det full fart varje dag igen=)

Hoppas på bättre väder och bättre bs!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback