Hur hinner folk???

Alltså, det börjar närma sig skolavslutning och då hopar sig aktiviteterna för båda pojkarna. Det är utflykter, idrottsdagar, skolresor, matsäckar, cyklar och hjälm, gympakläder, regnkläder, fika osv osv... Jag har svårt att hinna med och hålla koll på läget. Känner mig ganska stressad över situationen (inte bra för bs). Det är något varje dag att hålla reda på. Hur gör folk som har betydligt fler barn än jag??? Jag går fortfarande hemma och har ändå inget arbete att tänka på mitt i allt detta, vojne vojne...

Jag fick rätsida på mitt bs igår förmiddag, jag var lite väl modig när jag korrigerade för jag hamnade så lågt som på 3,5 innan lunch. Värdet i sig är inget problem innan måltid men tt sjunka från 17,5 till 3,5 är en jobbig resa. Det ordnade till sig med lite vila. På eftermiddagen åkte vi in till "stan" för toris hade skytte. Jag tog en promme med Nisca och två vänner med sina hundar. Det var....intressant...Kan ju säga att det finns utmaningar i hundägande ibland som är svåra att rå på. Gav mig av på styrelsemöte efter prommen och sedan vidare hem. Var hemma vid 20.30 och kom på då att jag totalt glömt att äta middag!!

Det där är typiskt mig, att glömma att äta. Jag har svårt med aptiten och känner inte hunger så ofta när jag är stressad. Det är en fördel med pumpen, sånna missar får inte lika stora konsekvenser som det fick när jag hade sprutor iaf...

Idag har Hunken avslutning på allmänlydnadskursen han hållit i. Det betyder att jag är hemma med krasslig Mini och kan ta det ite lugnt...Skönt!

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback