Ekar det här??

Är det någon som tittar in här ännu? Det suger verkligen att vara utan ett fungerande bredband. Saknar att blogga och att kunna läsa bloggar obehindrat! Jag försöker titta in hos er andra ibland men det tar sån tiiid att ladda sidor nu...

Aktiviteten här hemma är fortafarande oerhört hög. Vi har fullplanerade dagar från morgon till kväll. Nu börjar det ta ut sin rätt. fler dagar med ont och sämre bs...

Jag har ledsnat lite på allt stickande och skuklle behöva en liten spark där bak och lite pepp för att fortsätta. Jag märker att jag inte riktigt kan lita på min kropp ännu. Många gånger händer det att jag känner mig hög eller låg och det visar sig vara precis tvärtemot min känsla...skumt!

Något positivt är att det går riktigt bra för mig och Nisca med träningen nu. Det ger mig mycket motivation=)

Idag fick jag ställa in några saker på förmiddagen för jag vaknade med enorm smärta. Tog mina tradolan i vanlig ordning men idag slog de till ordentligt. Somnade på soffan och vaknade av att Hunken gjort lunch, hela förmiddagen försvann. Just nu leker Mini med en kompis och jag försöker att bli pigg. Hunken jobbar och jag måste köra Storis till hans skytteträning. Värmen är underbar men den ger mig känningar på löpande band, någon mer som upplever detta?

Nu ska jag göra lite nytta och lite kaffe....

Håll ut, jag hoppas bredbandet kommer snart, då blir det fart igen!

Ha det!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej! Ja jag är kvar här och läser. :)

Låter jobbigt för dej att ha så ont.



Ja, mitt socker går lättare ner på sommaren pga värmen. Har inte märkt så mycket dessa sista varma veckorna dock. Men sockret verkar ha svårare att gå upp om det väl blivit lågt.



Hoppas du får tillbaka bredbandet snart! Måste vara riktigt frustrerande att inte kunna surfa obehindrat.

2011-05-10 @ 02:41:05
Postat av: Emma

har änna undrat vart du varit nånstans.. hihi.

Värmen gör att jag ligger väldigt lågt.

Sitter jag i solen så blir bs jätte bra.

Men om jag är utomlands så ligger jag högt heela tiden. Skumt.

Postat av: Sandra

Klaaart vi finns här för dig Buffa!! ^^ Det är väl det fina vädret som gör att ingen orkar kommentera längre, för på min blogg ekar det också just nu ;)



Vi skulle nog alla behöva lite sparkar där bak ibland för att komma på rätsida. Men du är ju så duktig och stark så för dig ordnar det sig säkert snart!! :)



...och du har ju vårt stöd!!! KRAM

2011-05-10 @ 10:19:15
URL: http://ohpoop.papper.fi
Postat av: Nina

Tittar nog in här alla dagar :)

Vi får väl alla börja sparka varann i baken, känner att jag oxå skulle behöva det just nu... Ha det så bra!

2011-05-10 @ 12:16:04
URL: http://www.bloggen.fi/diabetes
Postat av: Fia

Tänkte att du hade börjat stickat alltså med garn tills jag läste kommentarerna ovan,haha..ibland är jag så seg på att hänga med. Kanske dags för mig att "sticka" mig nu :p

2011-05-11 @ 20:54:53
URL: http://insulinbella.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback