Mycket riktigt....

öroninflammation var det båda öronen...Kåvepenin som smakar blä=/
Mini är så himla duktig med mediciner, han tar dem hur äckligt de än smakar bara han får något att stoppa i munnen direkt efter....Han brukar normalt välja en godisbit eller någon frukt men idag valde han....ja, jösses....rostad lök! Ha ha ha!

Jag har faktiskt varit lite tidsvill idag pga av omställningen av klockan. Vi har inte riktigt ställt om alla så det är svårt ibland att faktiskt veta vad klockan verkligen är, vi höll faktiskt på att missa läkarbesöket...
I väntrummet satt vi bredvid en kvinna som nog var rätt bitter på svenska sjukvården, hon malde och malde på om att de minsann inte tänkte ta emot henne akut efter 5 dagars huvudvärk....efter ett tag hade jag också huvudvärk av allt prat, dessutom ett riktigt lågt blodsocker...
När jag tog fram den eviga festisen och började dricka ifrågasatte hon varför inte Mini fick någon.
Då sa han: "De där dricker mamma när blodsockret är lågt, då får man inte prata så mycket med henne" och sen blev det lugn och ro, ha ha ha!


En rätt talande bild av hypoglykemi (lågt blodsocker)...

Nu hoppas jag att både Mini och jag får en hel natts sömn, det behöver vi!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hahaha, skönt att Mini fick tyst på tantan. :)



2011-03-27 @ 21:07:04
Postat av: Emma

HAHA nä gud vad go han e då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback