Manfall...

har vi i famijen. Farmor ringde, Mini är sjuk (igen!), feber och förkylning, suck! Han blev ändå kvar där eftersom han redan somnat men imorgon kommer han hem igen plutten!

Jag blir lite nojjig när killarna är sjuka för jag vet att om jag blir smittad så sticker värdena iväg och just nu känns det som jag precis håller på att landa sedan min egen vända förra veckan.

Lyckades hamna på en 5:a i bs innan middag, jippi! Dock hamnade jag på 11 efter men nu är jag nere på 7. Berg ochdalbana=/

Nu ska jag och Storis knyta oss...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

För mig skulle det ha varit ganska bra värden ;) ;)

Jag vet inte hur det är när man har barn och hur fort allt smittar från dem... men förr var jag iaf förkyld mest hela tiden, men sedan jag började dricka en actimel varje dag (för några år sedan) har jag knappt varit förkyld alls, och om jag blir, så går det om jättefort!

Postat av: Hanna

Jo, värdena är ingen katastrof, rätt nöjd men de blev inte som jag räknade ut med pumpen. Håller på att fila på min kolhydratskvot oh min insulinkänslighetskvot för att få pumpen at ge mig förslag på doser för att hamna på mina målvärden=)



Har också funderat på actimel eller något liknande men jag har så svårt att äta fil och yoghurt, det liksom vänder i munnen Tränar hårt på att kunna äta youghurt för det går lite bättre=)

2011-03-02 @ 10:15:05
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback