I'm a prisoner!!!

Snajdig rubrik va=)

Jag håller faktiskt på att bli galen av att känna tvånget att vara hemma! Alltså, nu är jag ju hemma rätt mycket pga min egen sjukskrivning men då är det upp till mig själv om jag vill ta mig för något. Nu är Mini sjuk och vi måste vara inne, då är det något helt annat...



Skakar lite galler....


Sååååå,nu till det roliga...



Jag sätter mig här en stund och väntar. Det är nämligen dags för frågestund!!!!

Fråga vad ni vill så ska jag svara, har ju hela dagen, kvällen och morgondagen osv osv på mig att skriva långa och utförliga svar=)

Shoot!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

LOL! Älskar bilden med gallret. :) Sådär kan jag också känna mej ibland. "Här sitter jag och är fast".



Fråga! :



Vad är den värsta missuppfattningen om diabetes som du hört?



2011-03-28 @ 19:09:21
Postat av: Fia

Har du "utnyttjat" att du har diabetes nån gång för att tex. gå före i matkön eller liknande? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback