Ha ha ha!

Blev inte så många inlägg igår ju=)
Mini krävde sin tid då hen verkligen var risig när han kom hem och jag hade verkligen saknat honom<3

Sedan satte jag igång att småplocka lite i vårt vardagsrum och vips....så hade jag startat en storstädning. Det såg ut som mayhem här för jag drog fram allt. Hela köksbordet var täckt med månaders papper och skrot som vi bara tänkt att vi ska ta tag i senare... nu är det gjort=)
Hunken gick bra många vändor upp på vinden och nu ser man faktiskt någon form av ordning här, skönt!

Städningen gav mig dock 3 st hypon under dagen, är ju inte van att köra på så mycket samt att axeln värkte som f*n på kvällen, men det var det värt.

Gick och la mig med 5,1 och vaknade med 8,1, får analysera det senare. Vet bara att min nya frukost smakar kanon och funkar bra med bs=)

Until later, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback