Ganska dåligt med inlägg va?

Vi har fortsatt sjukstuga här och Mini har nu bidragit med en rejäl öroninflammation, därav dålig uppdatering. Det skär i hjärtat för öroninflammation gör så jädrans ont. Han har legat och kvidit i sängen en stor del av natten och jag önskar av hela mitt hjärta att jag skulle kunna byta med mn lilla Sparris...Nu har jag pratat med 1177 och de tyckte att vi skulle ge alvedon hela dagen och avsvällande näsdroppar och om han blir sämre ikväll igen ska vi gå till läkaren imorgon, det tar aldrig slut känns det som...

För övrigt tror jag att jag fått in en stabilitet i mitt bs, har legat ok på mornarna, under 8 varje morgon=) De gånger jag stuckit upp på dagarna kan jag spåra till osunt ätande och det har gått kanon att korrigera med de nya inställnngarna. Ikväll ska jag samla urin, ha ha ha, lite mycket info?? Ska lämna in det imorgon för att kolla upp njurarna. Jag hade planerat träning idag men på provremissen står det att man ska undvika ansträngning dagen innan man lämnar provet så det sket sig=/

Ska försöla uppdatera bättre men det beror på om Mini håller sig pigg nu!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback