Blodsockerstationen hemma.

20110306084 (MMS)

Blodsockerstationen hemma.


Kommentarer
Postat av: Emma

Festis för lågt bs, ficklampa för natttest och penna för att skriva upp. Eller?? hihi



Har likadan "sticka i fingret" grej som du =)

Postat av: Hanna

Ha ha ha! Ja, festis för lågt bs=) Ficklampa för inbrottstjuvar och elavbrott, pennan och papprena är en pågående utredning om vilken hundmat vi ska ha. Jag har en förmåga att ha alla projekt på ett ställe. Mätaren ligger där på hallbyrån för att det liksom är centrum av huset. Jag passerar där vart jag än ska och kommer då ihåg att ta ett värde=)

2011-03-06 @ 19:34:46
URL: http://egobuffa.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, läste kommentaren högst upp om ficklampan till natt test, lite kul! Men din mätare har ingen inbyggd ficklampa väl? Så det kunde ha vart så! ;)

Har du en öppnad Mer? Dricker du inte upp hela om du ligger lågt?

Jag har tänkt ha en extra mätare ligga framme på nån plats hemma men det blir så drygt om man ska till sin diab.ssk/läkare att ha två bs mätare som dom ska läsa av. Men det kanske går att slå ihop båda?

2011-03-06 @ 22:13:58
URL: http://insulinbella.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Ha ha! Ja, den är öppnad för jag låg lågt idag, dricker halva och väntar en stund. Idag räckte en halv=)

Ingen inbygg lampa i den mätaren men värdena går in i pumpen så jag kan ha fler. Läser av pumpen i datorn hos doktorn...

2011-03-06 @ 22:30:37
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback