Sooovmorgon!

det behövdes kan jag säga. Mini vaknade redan 07.00 men han är ju faktiskt 7 år nu (som han säger själv) så han satte igång tv:n så mor och far i huset fick lite extra sömn. Normalt sett när jag sover längre än jag brukar sticker bs iväg högt. Nu kollade jag första gången klockan 09.00 och låg på 8,3 mmol. Inte så farligt, definitivt värt det=)

Idag ska vi försöka få ordning i huset, konstigt att det kan bli så stökigt när man knappt är hemma. Jag kan säga att hallen är det värsta, där ligger det väskor, gympapåsar, extrakläder och allt som barnen haft m,ed sig på alla utflykter som varit...Handla lite också och ikväll ska jag assistera på en hundkurs "allmänlydnadspasset", det ska bli kul!

Tänkte ta och tömma kameran i datorn om jag hinner idag, kanske hittar jag några roliga bilder att bjuda på=)

Dags att fylla på kaffekoppen så jag vaknar till ordentligt!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback