Man ska inte klaga...

men jäsingen vad varmt det är=) Visserligen gillar jag sommar men jag missade totalt att ställa ner basalen imorse så det har varit ett antal känningar på förmiddagen.

Kursen som jag assisterar på hade spår och uppletande klockan 09 imorse, redan då stekte solen på och hundarna hade det riktigt tufft att spåra. Många liter vatten har det gått åt men alla var jätteduktiga!

Jag körde 2 spår med Nisca också, damen tog dem men hon var riktigt trött på det sista spåret, jag med. Jag hade tagit på mig långbyxor, stövlar, t-shirt och hundförarvästen för att kunna ha med druvsocker och annat nödvändigt. Jag är både orm och fästingrädd så stövlarna var också nödvändiga=)

Nu slappar vi en stund här hemma innan det blir vattenkrig mellan barnen. Jag har lovat att fylla vattenballonger åt dem;) Tur att jag kan skylla på pumpen och slippa vara med;)

Hoppas ni njuter av värmen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback