Phu!

Har bakat med barnen... Det blev äppelmuffins och kakor med vanilj och vit choklad. Eller ja, barnen har bakat och jag har diskat och diskat=)

Hunken jobbar och jag sitter fast i lappmarken som vanligt. Just idag gör det inget eftersom jag varit tvungen att maxa dosen med värktabletter pga axeln, då sätter jag mig inte bakom ratten...

Igår började min arbetsförmågeutredning med ett samtal med en jättetrevlig skäöterska på den företagshälsovård jag är kopplad till. Hon tyckte att jag skulle försöka ta det lugnt och inte ha så höga krav på mig själv (sant), jag har nog satt upp orimliga mål än så länge. Jag verkar i dagsläget inte ha någon arbetsförmåga alls och hon sa att jag nog får rikta in mig på några månader till i stillhet...Ja, det är nog sant men det kliar i mina fingrar att få göra något nu. Det är dubbelt, jag får panik av att inte jobba samtidigt som tanken på att gå till mitt jobb i dagsläget också ger mig panik.
Ny doktor blir det, hoppas han är bra! Nästa möte är på tisdag, det kommer att ta en hel förmiddag...

Idag blir det inte många slängar till gjorda, trött som bara den. Ska försöka få barnen att hämta in lite ved, önska mig lycka till!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback