Jäpp...

hoppfull fredag=)
Ikväll bär det av till svärfar för ett efterhandsfirande av hans födelsedag, folk envisas med att fylla år när Hunken går eftermiddag så då blir det så här.

Varit på bassängträning och äntligen känns det som träningen ger mer och mer effekt för varje gång. Skönt!

Imorgon äntligen ska jag ut ur huset! Ska äta och dricka lite gott hos Fellow=D Precis vad jag behöver, lite tjejsnack! Har haft så mycket tankar som snurrat i huvudet på sista tiden. Man blir ju lite knäpp av att gå hemma och inte träffa folk så ofta som man är van vid. Behöver lite input om jag är helt fel ute i mina tankegångar eller om problemet ligger på "annat håll". Då är det bra att ha en riktigt bra vän att prata med...

Blir nog inte så mycket bloggat under helgen om jag känner mig själv rätt. Kör på med listan när tid finns igen.

Ha en bra helg!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback