Imorgon börjar utredningen...

Ja, min arbetsförmågeutredning alltså. Det är konstigt, folk frågar mig om jag är nervös....Nej, det är jag inte. Jag ska träffa en läkare, en sjukgymnast och en beteendevetare, en timma var med dessa människor. Jag litar på att de är proffesionella nog att bedöma min skada. Att de kan avgöra och ge mig en plan på hur jag ska komma tillbaka till arbetet. Jag vill ju, det är inte semester att gå hemma. Samtidigt vet jag ju att idag kan jag inte. Jag har sovit två timmar inatt, skulle inte ens klara att ta mig till jobbet idag. Så är varje natt just nu, vilket gör att dagarna är skit.

Idag ska det sista av julen ut, har stjärnorna kvar i fönstren, allt annat är nedplockat redan. det innebär att jag pekar och Hunken plockar...

Vaknade med 2,7 i bs, det var ganska darrigt=)

Nu ska jag försöka ta en dusch!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nora

Vad jobbigt för dig att vakna så låg. Det värsta jag vet är att vakna låg, det blir en dålig start på dagen. Hoppas att det blev bra för dig i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback