Drömmar=)

I natt drömde jag att vi gjort om köket...eller var det igår natt??....sak samma, det var såååå fint och jag ska skriva ner allt så att det faktiskt finns kvar som ide' den dag jag vinner en massa pengar så det blir möjligt!



Drömstilen för vårt kök. (bilden lånad från köksportalen)
Dock ska jag ha granitskivor i gråsvart till bänkarna. Vedspisen vi har är större än på bilden men "kåpan över är likadan.


Dessa skivor till skulle uppfylla min dröm. Bilden kommer från
http://diapol.se/gallery.php?gclid=COjA9JvM66YCFdOMzAods1KtGA
Jag vill ta bort en vägg i köket för att göra en mer öppen planlösning in till Tv-rummet och sen ha en fet köksö och ett fint stort bord som alla får plats vid när det är kalas.

Dröm dröm dröm!!!

Någon gång blir det så=)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback