God fortsättning!

Hoppas ni haft en riktigt bra jul! Här har vi firat, ätit, tomtat, nattsuddat och åter ätit i kvadrat! Jul och diabetes är inte en bra kombo kände jag imorse när jag försökte klämma ner mig i mina jeans=/

På tal om diabetes,
här finns det något läsvärt för dig som antingen har diabetes eller har anhöriga/vänner/arbetskamrater med sjukdomen. Hittade länken hos Diabetesmannen och tyckte den var riktigt läsvärd!

Vi har totalt vänt på dygnet här allihop och det blev lite av en chock igår när jag insåg att jag faktiskt skulle jobba igen=) Trots Dagmars framfart kom jag välbehållen fram igår morse...

På tal om Dagmar så har hon härjat i trädgården här hemma riktigt ordentligt. Hon lyckades flytta vår bautastora studsmatta 20 meter och ta med sig vår grova torkvinda på köpet, den var bara plockepinn kan jag säga, vilka enorma krafter!! Men jag gillar oväder, det är lite spännande tycker jag att se framfarten även om jag förstår att alla andra strömlösa och till viss del huslösa människor kanske inte riktigt delar min faschination för oväder...

Hur har ni haft det?

Ser att det varit bloggtorka på fler ställen än här;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback