Söndag=slödag...

Så känns det...

Blodsockret har legat lite högre (runt 10-12 mmol) och jag märker verkligen hur känslig jag har blivit för det. Förr skulle jag inte ens ha reagerat på det men nu är jag trött... Tror att jag håller på att bli sjuk. Det vill jag ju inte nu när jag kommit igång med jobb...

Igår var vi i skogen i två timmar, det var kvalmigt och svetten rann på oss alla. Vi hittade jättemycket kantareller.



Det blev en mumsig middag för oss alla.

Tidig kväll blev det med eftersom Hunken skulle upp och jobba klockan 06.00 idag. Trist när han inte är hemma med oss. Saknar honom när vi andra har lediga dagar.


En bild från matpausen i vår shoppingtur i fredags=)

Mini fyndade i skogen han med...



De är så söta de små grodorna=)

Nisca passade i vanlig ordning på att ta ett träskbad, hon är helt hopplös på att doppa sig i diverse snusk. De andra håller sig oftast torra och rena. Nu hann hon torka upp lite innan vi var hemma iaf...



Hon ser en aning skyldig ut va;)

Nu ska jag samla krafter för att åka och handla lite, det ekar i kyl och frys. Jag tycker att det är aptråkigt att handla och nu har jag dragit ut på det i flera dagar. Det blir dyrt för då handlar man lite för dagen bara och jag ser hur matkontot krymper av det....Så det är bara att sätta igång!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback