Blir inte klok...

på detta med ketonerna...0,4 fortfarande, vilket visar på svältketoner men de försvinner inte trots ökat matintag. Att det ska vara så förbaskat komplicerat med denna sjukdom. Jag vill inte ägna mig åt någon ohälsosam viktnedgång utan tanken har varit kalorier in mot kalorier ut...Kolhydratsindragningen är endast för att kunna ställa ner insulinet och ha stabilare värden men det blev ju som det blev.

Igår somnade Mini innan 20.00! Första skoldagen tog på killen=) Jag blev alldeles paff och så dum jag var som inte tog tillvara på egentiden och gjorde något vettigt. Glömde nog det av ren chock, ha ha ha!

Har inte så mycket mer att skriva eftersom allt lullar på som vanligt här. Bilköpet struntade vi i. Harvar omkring i någon äldre billigare variant istället då vi behöver lägga pengar på att renovera badrummet och byte av tak.
Arbetsträningen går jättebra och det är skönt att få känna sig som en människa igen och åka hemifrån ibland!



Älskade knasunge!



Älskade stora killen!



Hunken från sin allra bästa sida, ha ha ha!


Vill avsluta med ett stort GRATTIS till
Linda som äntligen fått en liten söt tjej!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback