Riktigt bra matdag!

Började dagen med keso och bär, bs höll sig galant på plats.

Något senare än vanligt intar jag dagens första lagade mål 15.00 hos pappsen. Grillat kött, sill, potatis, olika sallader i mängder, ägg, kyckling mm. Mums och bra mat för mitt bs.
Det serverades efterrätt också men jag hoppade den av den enkla anledningen att det inte fanns en gnutta plats kvar i min mage.


Lite kvällsmacka med te vid 18 och efter det så gick vi på godisskålen till en film. Ni vet hur det är, man tänker att man ska ta några stycken men sen fortsätter man att plocka och plocka och plocka.....duttade i mig ännu lite extra och kollade bs vid 22-tiden. Det låg på 12,1...Jag tycker inte att det är så katastrofalt med tanke på huuuuur mycket jag tryckte i mig=/

Nu ska vi knyta oss, jag och Storis, imorgon 05.30 ringer klockan, då ska jag kliva upp och hämta Hunken från jobbet. Imorse när han körde hem från nattpasset höll han på att köra av vägen flera gånger pga trötthet så jag sa till honom att jag gärna behåller honom ett tag till, inget mer tröttkörande för honom!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback