Mulle Meck...

känner jag mig som=)

Idag skulle vi byta däck på våra bilar. Hunken åkte till verkstaden och började medans jag klarade av en massa läkarbesök och uthämtning av grejer till pumpen. Åkte sedan ut till verkstan för byte på bil nr 2. Medans Hunken höll på med de tunga däcken tänkte jag att jag skulle ta och se om det gick att laga backspegeln som Tino lyckats ha sönder så den bara hängde och dinglade.

Sagt och gjort, med ett stort mått tålamod och en del klurande fixade jag den=)) Skruvade isär hela innerbelysningspanelen i taket och reparerade fästet till spegeln! Jag är faktiskt stolt över mig själv. Hunken trodde absolut att det bara var att köpa ny men det gick att laga....

Idag är det bättre med bs-värdena. Jag vågar äta igen=)

Ikväll ska jag på spårkurs som jag och Nisca ska gå. Det ska bli så kul! Idag är det bara teori så då får vovvan stanna hemma men på söndag kör vi första spåret....

Ha en bra dag i solen och halvstormen=)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att det vart bättre! Vet du vad det berodde på?

Postat av: Sandra

Så skönt! "Äta bör man, annars dör man" ;)

Förresten har jag en specialinriktad diabetesblogg till ditt förfogande ;) Jag mailar dig!

2011-04-07 @ 20:41:15
URL: http://ohpoop.papper.fi
Postat av: Hanna

Emma: Har ingen aning alls faktiskt. Eventuellt en inflammation i axeln som ställde till det. Nu äter jag diklofernak och då är allt som vanligt igen....



Sandra: Oh, spännande=)

2011-04-07 @ 22:19:45
URL: http://egobuffa.blogg.se/
Postat av: Anna S

Skönt att du vågar äta och att medicinen för axeln hjälper!

Kul att du kunde laga spegeln!

2011-04-08 @ 09:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback