Kombinationsinlägg...

Jag har inte haft så mycket tid att skriva i bloggen sedan igår.

Födelsedagen började med en spårkurs för mig och Nisca i det kanonfina vädret. Kursen var en present från pappa och syster=) Jättekul och skönt att komma ut och göra något.
På kvällen tog vi lite födelsedagsfika och bara hade det lugnt och skönt. Jag har inte så mycket ork att fixa och dona med fika och mat så jag har delat upp firandet i 2 omgångar i år.

Idag har vi suttit ute i solen mot en vägg, det var så varmt och skönt så vi kunde sitta i kortärmat. Det här är bästa tiden på året tycker jag. Mindre roligt är att vi idag plockade första fästingen på Nisca, uäck!


Nu till kombinationen:

Motionsutmaningen som jag skulle skrivit om igår då. Jag har tränat på gymet vid ett tillfälle förra veckan samt kört bassängträningen så 2 organiserade träningar har det iaf blivit. Sen blir det ju en del vardagsmotion när man har 3 hundar, spårkursen var faktiskt en fysisk utmaning för mig som har jättesvårt med terrängunderlag pga skadan.

Confessionmonday då: Hade 15 när jag vaknade. efter lunch var jag nere på 8 och sen har det legat stadigt däromkring på eftermiddagen. Fick en känsla av att jag var på väg till ett lågt värde under ett möte idag så då tog jag 3 dextro och mådde bra igen men jag kollade aldrig hur lågt det var. Innan middag 5,7 och efter 7,2....Hoppas det håller sig kvar där nu=)

Njut av våren!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, jag läste språk kurs istället för spårkurs..tänkte att det måste vara en aktiv och orginell språk kurs om du vart utomhus :p

Har nog inte vaknat riktigt än ;)

Postat av: Hanna

Ha ha ha=D

2011-04-12 @ 09:28:59
URL: http://egobuffa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Och jag läste SPÅkurs ;) Oh, confessionmonday!!! Vi arbetade på utomhus ända till 10 igårkväll, så jag glömde bort det helt och hållet ;) Det blir en retroaktiv confessionmåndag idag istället ;)

2011-04-12 @ 10:00:34
URL: http://ohpoop.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback