Katastrof...

Gick inte att blogga imorse, kom inte in...aj aj aj!

hur som helst. Vaknade 07.50 idag! Mini börjar skolan 08.00, det var bara att i vild panik fixa iordning honom och köra dit honom, skolbussen hade ju liksom gått för ett bra tag sedan=D
Han kom dit 08.15, det tycker jag var bra jobbat=)

Den stresskicken jag fick gjorde att mitt bs hamnade på 15,8=/ Jag vet inte hur jag låg exakt när jag vaknade av förklarliga skäl;)
Tog en korrigeringsbolus och hastade iväg på bassängträningen, efter den var jag nere på 3,8...
Drack en festis, åkte hem och åt en lunch bestående av nötfärsbiffar, keso, babyspenat och fetaost, tog 0,5 E efter lunchen och dök ner  från 8,1 till 2,0, Suck!
Åt lite godis så nu ligger det bra igen...
Jag måste lära mig att träning kräver enormt mycket mindre insulin och att jag blir mer känslig av motion, det får bli helgens mantra!

Dagen annars kommer att bestå av det eviga plockandet och städandet, lite mys ikväll och förhoppningsvis lite umgänge med Hunken som denna vecka jobbar 7 dagar....

Ha det bra!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror inte att jag skulle ta något insulin alls om jag skulle träna (okej, nu avslöjade jag ju att jag inte tränar också ;) )

Postat av: Hanna

=) Nej, jag vet inte riktigt hur jag tänkte där...Förmodligen inte alls pga av det låga värdet=D

2011-04-02 @ 16:24:12
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback