Hunddag igen=)

Tjoho!

10,5 i morgonvärde, det går sakta neråt. Tror att jag tog rätt beslut när jag justerade basalen senast. Jag har haft is i magen och väntat riktigt många dagar för att se hur det föll ut. Jag har gått ner lite i morgonvärdena generellt men behöver sänka mer. Värdena har gått från 15 och uppåt till mellan 10-12 oftast=)

Nu ska jag sno lite av basalen innan lunch och lägga den på natten istället för jag har en förmåga att sjunka riktigt lågt innan lunchen, sen är det bara att ha is i magen igen=)

Idag skiner solen här, underbart! Jag ska ut i skogen med min fina kompis och hennes hundar. Nisca ska med också. Vi ska köra några uppletanden och lägga några korta spår till hennes hundar. Nisca får bara köra uppletande, spåra ska vi göra imorgon på kursen. Det gäller att variera sig lite så att de inte blir uttråkade. Igår körde vi vår klickerläxa. Nisca är van vid klicker men vi har inte använt den på ett tag, ändå fattade hon direkt vad det handlade om. Hon tycker att det är sååååå roligt att få jobba. Jag är riktigt bortskämd med det, det behövs knapopt någon motivation alls när vi ska träna för träningen i sig är självbelönande. Då är det kul!!!


Jade med apporten en solig sommardag!

Nisca lyssnar uppmärksamt=)

Ha en riktigt bra dag i solen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback