Upp och ner...

går både humör och socker...

Ikväll är det myckt att fundera på. Jag fick en sån där kall känsla i magen när det faktiskt gick upp för mig att det blir pump igen...Jag vill ju, men är så rädd att det ska bli som förra gången. Oroliga nätter, sömnlöshet, svängningar,irriterad hud, oro över om man hämtat ut allt man behöver från apoteket, ovilja att vara borta (utifall något händer eller pajjar), oro över att behöva support och inte få det, osjälvständighet, mm, mm....

Men det finns ju så många positiva saker med detta också, förhoppningsvis ett stabilare liv och det är det största och viktigaste målet för mig just nu.

Idag har jag min virrpanna skickat med Storis badkläder när han hade gympa, förlagt min blodsockermätare och hittat den igen, glömt vattnet på i tvättstugan ganska länge, åkt ifrån en kaffebryggare som var igång, slagit i tån i en tröskel (jäklar vad man vill säga fula saker) och glömt stänga till sovrummet vilket resulterade i att Jade åt upp en hel kudde (ny, fan också)! Som sagt, mycket att fundera på...

Grubblar vidare och är det någon som snälla kan peppa mig med goda pumperfarenheter skulle jag vara jättetacksam!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback