Ska på sjukgymnastik...

tänker passa på att rösta också, hoppas jag blir godkänd med mitt gamla körkort. Men iofs, kan ju hämta ut det nya idag innan...

I natt drömde jag att vi renoverade huset och det blev jättefult! Jag vaknade med gråten i halsen och kände mig ganska lycklig när jag insåg att det var en dröm=)

Mini har under de få veckor han gått i skolan lyckats tappa bort 4 jackor. Idag bad jag honom kolla runt efter dem och ta hem de han hittar. Han tyckte det var totalt onödigt, vi har ju fortfarande jackor kvar hemma!

Dags att göra sig iordning!

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Röstade du på mig???

Röstar du på mig blir det mer kaffe åt folket=) mer ledighet för kaffedrickande=) kram

2010-09-08 @ 12:35:05
Postat av: Hanna

Äh, hann ju inte rösta ju...men du får min röst!

2010-09-08 @ 23:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback