Pump

intro blir det i oktober för mig. Jag är både glad och nere över det. Minns med fasa min förra period med pump men ser samtidigt fram emot att få prova en ny sort (Paradigm) och att vara mycket mer påläst denna gång....blir nog bra! Mitt hba1c låg riktigt illa, vågar inte ens skriva hur illa, jag skyller en stor del på olyckan och en mindre (men inte betydelselös) del på mig själv. Det är ju så, ibland orkar man bara inte. Den här jäkla sjukdmen äger rätten till att styra ens liv ibland och när andra åkommor pockar på orkar jag inte såss mot mina dåliga värden tyvärr.

Har börjat drilla Nisca med att hämta "blodsockerväskan" och hon är så himla duktig!!! Fick denna ide' från en annan diabetesblogg (får skriva ut namnet på den senare då jag tyvärr glömt namnet och inte sitter vi den datorn som den ligger på) och det är så kul att verkligen kunna förena nytta med nöje=) De stora vovvarna är nog lite avundsjuka på att Nisca får ha kul med jämna mellanrum under hela dagen...

Denna vecka jobbar Hunken eftermiddag, skönt att ha honom hemma på nätterna=)

Nu ska jag laga cassler!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: catta

he´j!!!



ja vi måste hjälpa varandra! kul att du snart får pumpen!

ja är inne på mitt andra försök med den!

första gng gick de super i början sedan börja ja få ketonadiaser o bli skit sjuk!



men nu peppar peppar har de gått bra!

fdock i dag har ja legat mella 15-20 o varit skit sjuk!!! får ej nerde. vaknade tidigt på höggt o sånt!!usch!!! sovit hela dagen!!

hoppas nu att de skall gå ner!



kram o lycka till!!!

catta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback