Mini gör läxa...

Han har fått med sig en liten mjukisko hem som heter Doris. Hon skulle bo här i tre dagar och sen skulle han rita vad hon gjort här=) Första bilden han ritade föreställer Doris på husesyn...Mini i hög kissobajsålder ritade juvret vääääldigt noga och detaljerat. Utbrister när han är klar: -Kolla mamma, tuttarna blev perfekta!

Nästa Bingo Rimer kanske???

Idag har jag blivit dumpad!!! av min sjukgymnast=) Han tyckte inte vi behöde ses förrän om ett långt tag, jag ska bara köra på med bassängen nu för det är det som ger mest!

Tog en rejäl vända med hundarna i skogen idag. Är så tacksam för alla som hjälper Haltalotta (mig) med allt slit som jag inte klarar själv.

Nu: Nedsläckning och God natt!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback