Idag....

är det äntligen fredag=)

Gick och la mig med en rekyl igår och vaknade med 21,7, bra start va?? Nu längtar jag bara mer och mer efter att få sätta igång med pumpen, kommer ihåg att det här utdragna berg- och dalbanorna inte blev lika långa när jag hade pump förra gången. Igår hade jag 4 känningar efter kl 15 och det sätter sina spår, jaja, får ta hand om det idag men jag vill lova att jag är seg!

Mini ska på kalas i eftermiddag, då tänker jag passa på att ha lite kvalitetstid med Storis och gå på kondis=)

En långpromme med jyckarna borde jag också hinna med!

Ha en kanonbra fredag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: emmet

vad trevligt :) jag tycker det är jättebra när man kan läsa andra diabetikers bloggar och byta erfarenheter med varandra, det är guld värt! :)

hoppas du får en bra dag & en trevlig helg :)

och jag hoppas att du får ordning på blodsockret :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback