Duktiga Storis=)

Ska framföra en bokredovisning för klassen idag. Han har jobbat på som 17 med den och såg fram emot att prata inför klassen. Jag är så tacksam att han inte tycker att sånt är jobbigt, modiga killen!

Idag vaknade jag med 21 mmol/L!! Vad händer???? Hittar inga som helst orsaker till detta. Har justerat mitt Lantus, delat upp dosen på två gnger/dygn och justerat igen =( Vad trött jag blir!! Hoppas så på drastiska förändringar när pumpen blir insatt, när jag får börja jobba och mitt liv är som vanligt igen.

Igår kom Hunken hem och sa att han bestämt sig på morgonen för att köpa en bukett med rosor till mig. När han slutade jobbet hade han dock glömt bort det och kom hem med ett gäng bläckpatroner till mig istället, ha ha ha! Romantik på hög nivå....Tanken var god iaf...

Älskar dig!

 

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback