Separationsångest...jag??

Jag gillar inte söndagar...det är liksom så slut på helgen då. Lite ångestladdat så där... Jag är likadan när sommmaren börjar ta slut och man ser de första tecknen på höst, jag får vinterångest...Jag har kommit fram till att jag helt enkelt inte gillar förändringar särskilt mycket=)

Idag vaknade jag med 7,9, helt ok för mig. Natten har bjudit på mer sömn än vanligt också, det välkomnas varmt!
Tradolan funkar tydligen, hoppas bara att jag slipper ta dem någon längre tid då de är sjukt beroendeframkallande=(

Har en hel del på min to do-lista idag, alltid så på söndagar inför en ny vecka. Ska försöka hinna med lite mys med barnen också=)

Hoppas ni haft en grejtans helg!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback