Röntgen och röntgen...

I eftermiddag bär det av till Västerås för en magnetröntgen av halsryggen. Det känns som om de vänder, vrider, fotar, klämmer och känner på mig på löpande band men ingen kan tala om för mig vad som är fel!!! Därav är jag inte så hoppfull om att få besked efter denna undersökning heller. Det tråkiga i historien är att det är så många olika aktörer i detta och de pratar inte med varann alls. Jag har en läkare på VC, en sjukgymnast, en sjukgymnast till som håller i badträningen, diabetessköterska och diabetesläkare...En enda stor soppa av proffs som stångas mot varann känns det som, undrar om de kommer att lyssna på mig någon gång??

Imorse fick jag hjälpa grannfrun in till läkarstationen, och sedan även till röntgen, hon hade ont i axeln och armen...hmm...är det något med vattnet i byn kanske??;)

För övrigt jobbar Hunken natt, barnen i skolan och hundarna nöjda efter en riktigt bra helg.

Vaknade med 15,4 i bs, la ner stickandet fram till lunch, då hade jag......häpp 15,4 (!)...Ja, stabilt är det ju iaf!

Dags att ta en dusch, så de inte dör där borta på röntgenavdelningen=)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback