Oj, oj!

Vaknade väldigt sent idag. Mår fortfarande risigt men är riktigt stolt över att jag lyckades knyta ihop en tokstressig morgon trots det. Ibland kammar men bara till sig och kör liksom...

Idag står bara vila och kurera mig på schemat. Har tokont i halsen...

Måste bara berätta att jag skulle skicka ett dokument till Folksam idag med mina kontaktuppgifter, när jag tittar igenom det så ser jag att jag i min mailadress skrivit hormail.com istället för hotmail.com. Ha ha ha, det hade kunnat bli riktigt pinsamt=))

Morgonbs på 13,1...inte bra men med feber i kroppen är inte annat att vänta. Låg faktiskt ok hela kvällen igår, toppade på 11,8, annrs höll det sig runt 7-8, nöjd med det!

Ha en riktigt bra dag alla!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Krya på dig vännen kram Jessie

Postat av: emmet

ja precis, då kan man behöva lite socker ;) och då är ju vanlig cider perfekt :D

2010-10-14 @ 14:42:21
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback