Nya tag!

Blev inte mycket sömn inatt=( Ont ont ont...

Vaknade efter 45 minuters sömn av väckarklockan, gäsp! Livet tar inte semester bara för att diabetesen jäklas och axeln värker. Nej, vardagen rullar på ändå och det är bara att masa sig upp 06.00 på morgonen och skicka barnen till skolan trots den dåliga natten...Jag ska inte gå och vila nu....jag har lovat mig själv att kämpa och vara vaken hela dagen så att jag kanske somnar ikväll av ren utmattning! Hoppas hoppas...

Idag bär det av på bassängträning igen sen får vi se vad jag kan prestera... Vi ska iaf äntligen forsla min bil till stan för reparation av vindrutan, snart kanske den rullar igen=)

Nej, mer kaffe!

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ida *yh* Alfredsson

Ah. Hur lång tid tar det att åka mellan? Tror jag läste på sidan att det är garanterat boende om man kommer in på skolan. Har annars under första perioden en kompis som jag kan bo hos. Han bor någonstans runt E-tuna. Grymt tråkigt att din mamma gick bort =( Men pluggar du något annat nu? Eller väntar du ett tag med det? Vilken av städerna är "vettigast" om man ser det både ur partysyn och ur shoppingsyn. Även vilken är mysigast med caféer och så? Är det långt till landet? (naturnörd som jag är) elle rmåste man ta sig 1h med buss för att få dofta lite verklighet? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback