Nattblogg...

Sitter vid datorn en stund för jag har så jäkla svårt att sova...vad mycket gnäll det är nu egentligen men det är mycket skit nu också...

Har en allmän olustkänsla i kroppen, blodsockret har levt ett eget liv hela eftermiddagen och kvällen. Högt och lågt har det varit och fullt sjå att korrigera.
En del verkar tro att man mår prima efter man har hamnat på ett bra värde men då kan jag upplysa om att så är inte fallet.
Efter några timmar svängande har jag muskelkramper, mjölksyra i hela kroppen, huvudvärk,yrsel, illamående, äckelsmak i munnen samt en enorm trötthet... Så kommer natten förmodligen att se ut=(
Jag fick iaf svaret på vad som orsakade det hela, 38,5 i feber...något skit på gång eller en effekt av tandhistorien...

Tog en värktablett mot axeln inför att jag skulle gå och lägga mig, tjohejsan vad de hjälpte...inte...yr, avdomnad och äckligt svajjig la jag mig, försökte hitta ett bra liggläge, provar och provar, byltar med kuddar och rumstrerar om men icke...Ingen bra natt alls...sittläge i soffan?

Jag gillar inte att vara ensam hemma med svängiga värden...men jag vet ju att Hunken är ett telefonsamtal bort bara.

Nu ska jag kolla sockret och göra ett till försök!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja fy vad man mår skit när det blir så.. Om man legat högt och går ner fort så är det obehagligt tycker jag.. och som du säger med den där smaken i munnen.. Hade det igår efter ett lågt värde och en rekyl.. torr äcklig blää.. den gör ju så man mår illa bara den.. Hoppas du mår bättre idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback